skazochnica ([info]ampurdan_girl) wrote,
@ 2009-11-11 23:19:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend  Next Entry
Сладкая любовь
Ну, все лягаємо у ліжко разом лише стільки разів, скільки дітей хочемо мати. Інакше — зась!!

Особливо подадували такі цитати:
«„Через несколько лет быть антисексуалом станет модно, и продвинутые пары вместо того, чтобы жаться по углам, будут вместе читать книги“, – прогнозирует Андрей. Сам он уже четыре года предпочитает сексу разговоры о высоком.»

«Мечтаю создать семью без секса с интеллектуальной женщиной, имеющей математический склад ума и желающей совместно заниматься глубоким изучением высшей математики.»

Может, кто-то хочет поговорить о высоком? Взять парочку интегралов по замкнутому контуру для разгонки, а потом, если будете себя хорошо вести, и квантовой механикой дам позаниматься!



(52 comments) - (Post a new comment)


[info]shredingerz_cat
2009-11-11 09:55 pm UTC (link)
аааа, там пишут про могилянку! онет! какой позор! какое развитие стереотипов не в пользу академии!

А вообще - да что это за поколения пошли? Сначала стало немодно пить, теперь - немодно курить, скоро станет немодно заниматься сексом. И для чего тогда собираются жить все эти люди?
Хочу в 80-е.

(Reply to this) (Thread)


[info]ampurdan_girl
2009-11-11 10:04 pm UTC (link)
Да, те що там фігурує рідна Могила мене теж дуже сильно удручіло =(((
Модно не модно, а мы все же пьем, курим и занимаемся сладкой любовью! Vivat!

Анекдот в тему:
— Доктор, я хочу дожить до 100 лет, что мне делать?
— Вы пьете?
— Нет.
— Курите?
— Нет!!!
— Ну, а женщинами увлекаетесь!
— Да нет же!
— А зачем же Вам жить тогда???

І картинка туди ж:

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]shredingerz_cat
2009-11-11 10:47 pm UTC (link)
Вот-вот, так и продолжать, отстоим наш мир!
Угу, мне уже пора самому сочинять анекдоты. На основе реальных событий.

Порадовал комментарий дохтора в конце. "Природа лишь предоставляет возможности для секса, но не заставляет им заниматься". Ну да, а 6 млрд. человеков взялись тупо из ниоткуда.

В пост призываеццо комрад Егор, магистр-философ.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-11 11:02 pm UTC

[info]liya_r_g_b
2009-11-11 10:20 pm UTC (link)
сознательно отказываццо от секаса - удел лузеров! пнятно!

(Reply to this) (Thread)


[info]ampurdan_girl
2009-11-11 11:13 pm UTC (link)
=DDD
Це треба імхо або виховуватися серед таких же з дитинства, або ж бути неповноцінним нижче пояса, щоб такі тексти видавати.

«Я не играю на слабостях, я играю на пианино.»
«Убеждённый девственник Георгий.»

Шо каму нє ясно???

(Reply to this) (Parent)


[info]liya_r_g_b
2009-11-11 10:21 pm UTC (link)
философский факультет могилянки - это тоже смешно. долбанные журналисты, уточняли бы, что и как

(Reply to this) (Thread)


[info]ampurdan_girl
2009-11-11 11:06 pm UTC (link)
О да!!! Вибірка не є репрезентативною. Вони б краще на природничий факультет заглянули =DDD

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]liya_r_g_b
2009-11-11 11:51 pm UTC (link)
Не, я о том, что философского факультета в укме нет :) Специальность есть, но камон, это ж разные вещи.

Я так понимаю, народ действует по схеме:

1. Отказываемся от секаса
2. ????
3. PROFIT!

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-12 07:39 am UTC

[info]ashergie
2009-11-11 10:37 pm UTC (link)
согласен с автором. антисекс будет все более популярен.
движение будет набирать силу.

в обществе перекос в пользу секса. у этих товарищей компенсирующий перекос в обратную сторону. я думаю, там у них такой же сексуальный накал, как и в евангелистских молодежных церквях.

все против секса, но в воздухе это весит. легкий почти незаметный флирт на грани с садомазо и тайная мастурбация с оправданием, что это все же лучше, чем "ограничивать чужую свободную индивидуальность".

все больны. равновесие восстановлено.

справедливости ради можно сказать, что добровольный отказ от секса — брамачарья, действительно что-то дает адептам. так что я бы не стал осуждать и полностью отвергать. каждому свое. если людям так нравится — это их выбор. им виднее, что делать со своим телом.

(Reply to this) (Thread)


[info]ampurdan_girl
2009-11-11 11:05 pm UTC (link)
Ну да, каждому свое, но как-то странно. Еще можна понять людей, у которых опыта никогда не было, то те, у кого он был…
Секс, это же как чипсы Принглс — попробовав раз, ем и сейчас!

(Reply to this) (Parent)


[info]superdrap
2009-11-11 10:39 pm UTC (link)
тим не менше, сексоцентризм сучасної культури має місце і невротизує людей, насамперед, підлітків, яким і так непереливки.

(Reply to this) (Thread)


[info]ampurdan_girl
2009-11-11 11:09 pm UTC (link)
Ну, таке. Він є, але мене допустим не турбує. Навіть більше подобається, ніж нервує. У підлітків має бути голова на плечах, а пропаганда безрадісного життя без інтиму =/

Тим паче, що сексоцентризм, є не що інше, як викоритання нашого другого основного інстинкту, а звідси випливає, що він не може бути неприроднім за означенням.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]superdrap
2009-11-11 11:27 pm UTC (link)
Пропаганда будь-чого (окрім якоїсь моральної гігієни) - зло. Як сексу, так і відмови від нього.

Тим більше серед підлітків, голова на плечах (більшості) яких - це утопія:) У підлітків ще не сформовані свої власні цінності, аби критично відкинути (не на словах, а в голові) уніфікований ідеальний образ і жити своїм життям. Зрештою, далекі від цього чужого ідеалу, опиняються в ролі лузера. Американська система саме шкільної освіти як приклад класового поділу дуже яскрава. Саме підлітки, і саме в суспільстві, де на всіх одна "мрія". Але, головне, люди опиняються в психологічній стійці лузера.

В цьому сенсі, якщо не можна зруйнувати один полюс, створення другого в побутовій думці логічне і, в чомусь, корисне. Нажаль, в цьому випадку, воно приречене, бо, як ти кажеш, "другий основний інстинкт".

До речі, люди вже бозна скільки років не тварини, і посилатися на інстинкти - це одначає в чомусь відкидати в собі людей.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-12 07:46 am UTC

[info]liya_r_g_b
2009-11-11 11:52 pm UTC (link)
у меня впечатление, что я где-то в вакууме обитаю: не замечаю ну никакого сексоцентризма. абсолютно

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]superdrap, 2009-11-12 12:12 am UTC
(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-12 07:49 am UTC
(no subject) - [info]superdrap, 2009-11-12 11:54 am UTC
(no subject) - [info]shredingerz_cat, 2009-11-13 02:14 pm UTC
(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-13 03:06 pm UTC
(no subject) - [info]shredingerz_cat, 2009-11-13 08:30 pm UTC
(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-14 10:38 am UTC
(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-14 10:39 am UTC
(no subject) - [info]lucidus_ordo, 2009-11-13 03:45 pm UTC
(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-13 05:03 pm UTC
(no subject) - [info]shredingerz_cat, 2009-11-13 08:39 pm UTC
(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-12 07:50 am UTC

[info]shredingerz_cat
2009-11-12 12:56 am UTC (link)
у підлітків робота така, тобішь вік. їх завжди шось невротизує. буде, значить, невротизувати асексуалізм. себто, сексуальність попре, а ніззя, бо немодно. а он і цитата з баша в тему:
Ksu: Мне было шестнадцать, и я очень стеснялась говорить парням, что я девственница.
Jog: А когда мне было шестнадцать, я стеснялась говорить парням, что я не девственница.

До речі, інстинкти викорінити не можна, якраз тому, що ми - люди.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]superdrap, 2009-11-12 06:51 am UTC
(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-12 08:22 am UTC
(no subject) - [info]superdrap, 2009-11-12 11:59 am UTC
(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-12 09:15 pm UTC
(no subject) - [info]superdrap, 2009-11-13 12:47 am UTC

[info]kisslicina
2009-11-12 12:00 am UTC (link)
эта публикация уже давно никому покоя не дает...

(Reply to this) (Thread)


[info]ampurdan_girl
2009-11-12 07:50 am UTC (link)
В сенсі всі ніяк не можуть заспокоїтися він нападів дикого сміху? =D

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]kisslicina, 2009-11-12 08:07 am UTC
(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-12 08:20 am UTC
(no subject) - [info]kisslicina, 2009-11-12 08:24 am UTC

[info]t0lik_busy
2009-11-12 11:30 am UTC (link)
Отлично если антисекс войдет в моду. Дибилы, следующие моде, должны страдать обязательно.

(Reply to this) (Thread)


[info]ampurdan_girl
2009-11-12 09:16 pm UTC (link)
О, це ти правий =) Так же тупо, як бігти купувати кофтинку, в якій півміста ходить, бо модно =D

(Reply to this) (Parent)


[info]grins
2009-11-12 12:13 pm UTC (link)
Ммммм!!! інтеграааали)))
а про квантову механіку не жартуєш? це так відверто-провакативно...

(Reply to this) (Thread)


[info]ampurdan_girl
2009-11-12 09:18 pm UTC (link)
А що, підручники, конспекти є у мене. Хочеш скину? =D

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]grins, 2009-11-12 10:10 pm UTC

[info]aristophel
2009-11-14 01:34 pm UTC (link)
Задоволення від сексу – природний інструмент заохочення до розмноження. Тварини спраюються настільки часто, наскільки це їм дозволяють зовнішні умови. Оскільки життя у дикій природі важке і підступне, то розмножуватися їм випадає зазвичай лише у певні сезони, коли бажання поїсти, погрітися і попити не заважають бажанню розмножуватися.
Людина – теж тварина. Дві речі дозволяють їй займатися сексом частіше, ніж іншим видам: 1) незалежність від погодних умов, значно менша напруженість з кількостю їжі і т.д.; 2) контрацептиви. Таким чином сексуальне бажання у нас (1) не спадає протягом року, бо ми зазвичай ситі й у теплі, і (2) може бути задоволене всупереч відсутності ресурсів для народження та виховання потомства, бо контрацепція. Природної причини не задовільняти сексуальне бажання немає.
Якщо тварини народжують «зайвих» дітей, то ті просто гинуть. Оскільки природний добір у людини спрацьовує слабко (гуманізм і розвиток виробничих сил), то лише контрацепція рятує нас від перенаселення і проблем з годуванням цього перенаселення. Приклад Африки показує, що сексуальне бажання задовольняється навіть за умов відсутності можливості забезпечити дітей з усіма негативними наслідками і як нестача контрацепції впливає на суспільство. При цьому факт, що секс в Африці не пропагується.
Хотіти сексу і хотіти дітей – два абсолютно різні бажання. Самець, і самка під час сексу отримують задоволення від процесу, а не від фантазії про майбутнє потомство.
Це був вступ :)
Тепер щодо сексу і держави/суспільства. Суспільство має схвалювати секс, оскільки він 1) забезпечує народження громадян; 2) задовільняє природню людську потребу. Заохочення до сексу має і свої обмеження: державі потрібні здорові й повноцінні громадяни, тому вона буде апелювати до традиційних моногамних стосунків, відповідальності тощо (так зменшується імовірність поширення венеричних хвороб, абортів, народження дітей у батьків, які ще не в стані утримувати потомство).
Щодо реклами. Відбувається подвійний вплив: реклама апелює до вже наявного бажання сексу (яке від неї залежить дуже умовно) і в той же час формує образ як саме це бажання має реалізовуватися. Моя позиція проста: агітуйте проти реклами, а не проти того, що вона вам пропонує. Хороші речі теж рекламують, питання лише в тому – як. Тому якщо вам здається, що у вас в голові формують неправильне уявлення про сексуальні стосунки чи Вашу Індивідуальність – НЕ ДИВІТЬСЯ РЕКЛАМУ! І дітей не підпускайте до телевізора.
Щодо людей, яким «не хочеться». У деяких людей бажання сексу або відсутнє, або ослаблене. Не беруся стверджувати, що це дисфункція чи ненормальність, і не думаю, що тут можна когось однозначно переконати. Моя позиція: природа – саморегулятивна система, яка функціонує краще за все, що ми на сьогодні придумали. Незважаючи на наш від неї відрив, ми все ж залишаємося тваринами, тому відсутність сексуального бажання – це відрив від «нормальності тварини». Тому якщо Вам «не хочеться», то це проблема вас як представника виду, хоча може Вам як Індивідуальності це і не шкодить. Грайте в шахи і далі.
З приводу Могилянки. Не знаю, що то за панянка така – Тетяна Волинець, – але факт, що вона не є репрезентативною навіть на рівні спеціальності "філософія". Здається, що тут включається психологічний механізм "раз мені нічого не дісталося/це надто складно і ризиковано, то значить воно мені й не треба", який спрацьовує лише доти, доки перепони з шляху не прибираються.
З приводу дослідів на мавпах. А які ще функції втрачають тварини в ізоляції? Якщо секс – це сусплільний стереотип, то хто сказав, що він поганий? Якщо у всіх видів планети він склався, то може в ньому є певний сенс? Людина, яка росте в ізоляції, не вміє говорити. То що, може відмовимося від мови і будемо шукати іших форм вираження і створення Індивідуальності? Чи може є якісь межі, які людині не можна переходити і свобода не безмежна?

(Reply to this) (Thread)


[info]ampurdan_girl
2009-11-14 10:49 pm UTC (link)
З усім згодна =)
Впринципі, це все те, що писала раніше. Бажання сеску — це наслідок інстинкту продовження роду. Відсутність інстинкту не є корисним з точки зору людства, т. як власне рід продовжуватися не буде.
Все ж в природі, абсолютно все — тварини, рослини та інші істоти — збудовано заради продовження роду і люди не є виключенням.

(Reply to this) (Parent)


[info]shredingerz_cat
2009-11-16 12:38 am UTC (link)
Молодець Єгор, отжог. Трошки вилижи цей свій комент і посилай його в те видання, хай публікують) Будеш доказом того, що в могилянців ще сберігся здоровий ґлузд :)
Кілька поправочок:
Сексуальне бажання у людей не спадає протягом року не тому, що ми ситі і в теплі, а просто тому, що ми так еволюціонували. Наші предки, що жили в печерах, так само були здатні до розмноження в будь-який момент.
Деякі дослідники вказують, що це, а також той факт, що в людських жінок (здається, так само, як і увсіх вищих приматів) овуляція прихована, є вигідним еволюційним здобутком, оскільки, хм, жоден з самців, що мав статевий акт з самкою, не може знати, чиї ж там діти в результаті вийшли. Тому всі самці "про всяк випадок" піклуються про всіх тих дітей, як про власних.

Якщо в людини бажання сексу відсутнє, то це з очевидністю ненормально, бо ж що є у данному випадку норма - ти сам написав. Але ця ненормальність є свого роду нормальною (о чорт), доки вона не виходить за певні відсоткові рамки. У суспільстві ж завжди присутні флуктуації вираженості якоїсь ознаки, так само як і її крайні прояви. Гаусіана нам в помощь.

Чим складнішою є істота, тим більше вона буде деградувати в ізоляції. Мурзік, вирощений у відриві від собі подібних, може потім навчитися ловити мишей, а людська дитина зможе після цього хіба що лазити по помийках. Люди, що росли в ізоляції, не просто не вміють говорити, вони взагалі сприймають мову не краще за шимпанзе. Все через те, що у них відключаються механізми пізнання, які у нас, як у даже складного виду, тісно зв"язані з соціалізацією.
Ну і ясно, що секс - це ніякий не стереотип. Хто так говорить, ніколи не спостерігав, як той самий мурзік, шо і кішечки ніколи не бачив, лізе на стінку навесні.

А вобще я з усім згоден) Пиши статтю :)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-16 08:22 am UTC
(no subject) - [info]shredingerz_cat, 2009-11-16 10:32 am UTC
(no subject) - [info]ampurdan_girl, 2009-11-16 10:35 am UTC

(Anonymous)
2009-11-19 10:23 pm UTC (link)
Страшно!
Я вітав би експеримент по загальному траху!
Дівчата, оргазм існує!!! :) Це приємно!

(Reply to this)


(52 comments) - (Post a new comment)

Create an Account
Forgot your login or password?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…